M Å N D A G

I förmiddags åkte vi till Toys R us, det är första gången Hedvig är i en leksaksaffär. Hon var riktigt duktig och nöjde sig med svaret "du får önska dig det från tomten" varje gång hon ville köpa något.

Sista bilden 👆🏼 skulle man haft på film ist! Hon tvärnitade när hon såg allt det rosa och var helt hänförd!!

Det blev ett set med play-doh och två nattlampor

Sen var vi på Blomsterlandet för att köpa krukor och jord. Det blev ju två växter till också såklart..

Att plantera om växter är bland det härligaste som finns! Nu ska jag bara placera ut dom också

Gustav har badat och det var verkligen på tiden! Det var inte igår om man säger så..

Elitfönster har varit här och bytt ett handtag som glappade på altandörren där nere

Carro

Hahaha WOW! Hur har ni kunnat undgå leksaksaffärer innan? Ganska smart ju, att hålla på det precis som med introducerandet av godis. 😊

Svar: Perfekt! Men efter igår så kommer hon minnas vad Toys R us är för butik när vi är på den stora parkeringen nästa gång vi ska till XXL eller Media Markt!!
Therese Öjebo

Sofia

Vad klok du är som inte badar Gustav för ofta. 👍 Torkar bara ut huden på de små. Fick beröm på bvc att jag inte gjorde det för ofta med mina. Kramar Sofia från Himpan

Svar: Klok och klok, mest lat om jag ska vara ärlig😁 Fast jag har faktiskt tänkt samma tanke ibland, bara för att döva det dåliga samvetet när det gått lång tid mellan baden, kramar tillbaka!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress