M Å N D A G

Tillbaka till vardagen efter en veckas semester tillsammans. Kändes lite vemodigt när Macke åkte till jobbet imorse men samtidigt skönt med sina egna rutiner också, typ.

Kl.8 satte jag barnen i bilen och så åkte vi till Östra Husby för att göra mamma sällskap.

Nu är Macke på fotbollsträning och jag sitter i soffan och kollar på tv med en sovandes Hedvig på mig. Gustav sover i sin spjälsäng som vi sänkte idag. Han sov där inatt för allra första gången, dock bara tills han vaknade till för första gången för då lyfte jag över honom till vår säng direkt.

Mediumet igår, vi fick en varsin healing och sen en varsin stund där hon berättade om våra nära och kära på andra sidan. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu för vad jag tycker, eller hur pass jag tror på det eller inte. Jag har allt inspelat så ska lyssna igenom det ett par ggr och försöka processa allt innan jag uttalar mig om det.

Jag hade huvudvärk när vi åkte därifrån.

Imorse var jag tvungen att ta en av mina starkare värktabletter för smärta från min endometrios. Det var länge sedan! Över 1 år sedan. (Förskonad under graviditet och amning) Hade glömt hur det kändes nästan. Vaknade av värken tidigt imorse och som alltid så tilltog den för varje minut. Det är tur att jag har mina värktabletter som hjälper! Det tar en stund innan det känns bra igen, beroende på hur tidigt jag tar den. Väntar jag för länge så att smärtan hinner sätta sig och bli riktigt stark så kan det ta en timme innan det hjälper. Imorse tog det vara en halvtimma 👍🏼 Det tråkiga är att jag blir så trött av medicinen bara.

Amma har jag inte gjort sen i lördags, nu är det kanske helt slut med det?

beccalundin.blogg.se

Jag vill också träffa ett medium.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress