Godmorgon

Hela familjen sov till klockan 8 idag. Axel börjar skolan 8:30 så han blir lite försenad idag, Macke kör honom och dom borde vara framme nu.

Jag tog knappt en enda bild i lördags, bara några få under dagen innan vigseln började.
Den här tog jag i fredags när vi smyckade lokalen (NP33 Galleri Sander)

Den här snodde jag på fb:

Jag ska samla in lite bilder från sociala medier och posta här senare

Anna

Ohhh... Underbar lokal!!! Mer info om den, tack! 😊 Ska bli roligt o se bilder på brudparet, bruden är ju en naturlig skönhet, så kan tro hon är sagolik!👰🏻

Svar: NP33 (Norra promenaden 33) Galleri Sander. Jättefin lokal! Uthyres för 10.000kr per kväll tror jag det var 👍🏼
Therese Öjebo

Anonym

Vad har ni för lampor bakom tyget så det blir så där fint? :) o vad för tyg?

Svar: Det var några slingor som toastmasterinnan hade med sig, tyget är nån slöjgardin från Ikea 👍🏼
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress