Fortfarande sliten..

.. Efter bröllopsfesten i lördags. Vi kom ju hem först vid 4-tiden på morgonen.

Igår åkte Madde och jag till mamma med lunch med oss från Spicy Hot. Sen såg vi på film där (The Danish Girl). På kvällen lite plockmat och ett glas rött sen övernattade vi där. Lämnade Madde på tågstation i förmiddags och var sen hemma vid 11.

En timma senare åkte vi till Mackes föräldrar på lunch. Macke har semester den här veckan då jag egentligen skulle ha befunnit mig i Norge nu.

Den här bilden fick jag av Macke imorse, Gustav har rymt från sitt babynest under frukosten

Jag har inte ammat sedan i lördags morse. Sorgligt men nu är det så, ska bli skönt att bli lite "fri" men jag saknar det redan!

Dom här teckningarna har mamma sparat under alla år, vilken liten konstnär jag var va?! 3.5 år, en giraff och en katt

Anonym

Ni måste sätta Ng för brasan går fort nu👍

Anonym

Hahaha så jäkla ful giraff 😂/Lisa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress