Denna lilla människa...

Gah! Så enormt viljestark och hon trotsar på starkare än någonsin just nu! Ikväll tog läggningen 2 timmar och 20 minuter! Höll på att bli galen tillslut.

Man får höra lite under tiden också, såsom:
- "jag älskar inte dig, jag älskar bara pappa" Den är en klassiker som hon kört med ett tag nu.

- "jag vill att du ska bränna dig" På braskamin då tänker hon, hon gjorde ju det själv i våras.

Och sen den här, den är faktiskt ny:
- "du får inte vara med mig och pappa och leka imorgon"

Haha, unge alltså!

Men nu sover hon iaf som en liten ängel, förhoppningsvis hela natten då vi ska sova ihop.


Hann med lite bestyr inför bröllopet på förmiddagen då Jessica hörde av sig och erbjöd sig att vara barnvakt till Gustav 🙏🏼 Sen åt vi lunch hos henne innan hon skulle till jobbet och jag till dagis och hämta Hedvig 💕

Anonym

Men vilken liten skitunge 😅/ Lisa

Svar: Ja just nu är hon helt otrolig! 😅
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress