Äggkoppar

Sötaste små lerkrukorna! Köpte dom på Blomsterlandet igår, 7kr styck. Idén snodde jag från Mackes syster som har såna till Äggkoppar

Ansiktsmassagen var underbar! Idag (första gången) var det endast lätt beröring för att få vävnaden att släppa lite från huden (tror det var det hon sa) nästa gång blir det mer djupgående massage av övre halvan av ansiktet, tredje gången nedre halvan och fjärde gången massage av nacke och halsmuskler. Det var så avslappnande att jag hux flux somnade och sen vaknade av att jag snarkade till.

Det här med välbefinnande, meditation osv är nåt jag ska satsa mera på! En gång i månaden ska jag unna mig massage eller behandling! 🌟

Åsa K

Låter helt fantastiskt. Vart går du på detta? kostnad?

Åsa K

Låter helt fantastiskt. Vart går du på detta? kostnad?

Svar: Det ligger på G:a Rådstugugatan 31B, innergården vid Pub Wasa. Hud & Hälsa heter stället, massören heter Pia, fast jag tror att hennes egna namn på företaget är Framtidspraktiken eller nåt liknande. Jag googlade bara på huvudmassage och ansiktsmassage och kom då in på deras hemsida. Det här som jag var på heter Tibetansk ansiktsmassage. Det kostar 550kr per gång tror jag, idag fick jag rabatt en hundring på det också då dom hade nån prova-på-rabatt just nu.

Det var verkligen underbart!
Therese Öjebo

Anonym

Oj så skönt det lät! Vart går du på det?

Svar: Det var det! Se svar på kommentaren nedanför :)
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress