Elias ❤️

Idag är det 2 år sedan han gick bort 💔

Jag har tänkt på honom nästan hela dagen. Det har också hänt en del konstiga saker här imorse i köket. Köket är det ställe där jag känner av Elias allra mest, det är där jag plötsligt börjar tänka på honom från ingenstans.

Enligt mediumet som jag var hos så sa hon att jag och Elias har en egen plats i huset, att jag har en speciell punkt i köket där jag brukar prata med honom, han är då där enligt henne. (Detta visste jag ju redan men det var skönt att få det bekräftat)
Den platsen är vid altandörrarna vid mikron. Den platsen blev det av nån anledning så fort vi flyttade in.

Iaf, imorse när Hedvig och jag skulle äta frukost så började helt plötsligt vårat stora kastrull-lock att skramla högt och snurra runt på kanterna i flera sekunder, snabbare och snabbare innan det plötsligt tvärstannade. Hedvig och jag blev knäpptysta och bara stirrade på locket på köksbänken. När det blivit stilla igen så frågade Hedvig mig "Vad var det där mamma???"

Det var inget vi inbillade oss!

Ett par minuter senare så började en sked som balanserade på en djup tallrik på köksbordet att vicka fram och tillbaka häftigt. Jag har det på film. Hedvig såg det också och slog tillslut handen i bordet och då stannade den tvärt.
Det var inte alls så att jag letade efter dom här tecknen utan dom kom verkligen från ingenstans och det är jag glad för. Jag väljer att tro att det är Elias!

❤️

Anonym

❤️❤️❤️

Svar: ❤️
Therese Öjebo

£

Det är klart att det är Elias som vill att du ska veta att han finns där. 💚

Svar: ❤️❤️❤️
Therese Öjebo

beccalundin.blogg.se

❤️❤️❤️

Svar: ❤️
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress