Vi har det bra 🌾
Kall middag i vÀrmen idag

Till efterrÀtt testar vi dom nya Ballerinakakorna Hedvig och jag



Det Àr sÄ galet underbart att kunna sitta utomhus och Àta! Gud vad jag INTE saknar att bo i lÀgenhet eller i stan!

MÄste nÀstan nypa mig i armen för att se sÄ att jag inte drömmer ibland! Samtidigt sÄ törs jag knappt tÀnka pÄ hur bra jag har det. Jag skrev pÄ fb en gÄng om hur bra jag mÄdde och hur bra jag hade det och hur lycklig jag var, att livet var pÄ topp osv.. Straxt dÀrpÄ sÄ gick min lillebror plötsligt bort (igÄr var det 1.5 Är sedan) och jag vet ju sÄklart att det inte beror pÄ vad jag skrev men jag har ÀndÄ tÀnkt pÄ det flera ggr, att det pÄ nÄt vis för otur med sig nu, jag minns att jag tÀnkte det Àven nÀr jag skrev den statusen pÄ Facebook- att det kanske för med sig otur och olycka... Lite skrockfull Àr jag.

Till dig Anna KĂ€mpe- sĂ„ kul att du hittat och lĂ€ser min blogg! Jag har tĂ€nkt pĂ„ dig ofta, saknat dig och Carro och de andra himmelstahus-tjejerna! Vi mĂ„ste ta tag i att ses nĂ„n gĂ„ng, det skulle vara sĂ„ kul! MĂ„nga mĂ„nga kramar!!!💕

Anna K

Jag kikar in dÄ och dÄ:) men Àr sÀmst pÄ att lÀmna en kommentar:/ JÀtteroligt att lÀsa om hur du har det. Ja vi mÄste fixa ihop nÄt snart tycker jag ocksÄ! Kramar till dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress