Torkvinda och spel
Satte på en tvätt och vek ihop det som hängde torrt på torkställningen inne i tvättstugan. Kom då att tänka på att vi måste ju fixa en torkvinda så att vi kan hänga tvätt utomhus! Så jag sitter nu i soffan och ammar och sonderar utbudet på webben. Den jag föll pladask för är denna från Skagerak (allt fint är alltid danskt och svindyrt!) i teak. Den kan bli min för den nätta summan av 10.595kr 👍🏼😂




Macke tycker säkert att den är värd det också?!...

Frida! Har inte du två stolpar och sen snören emellan? Messa mig gärna en bild. 

När gräsmattan är klar skulle jag vilja köpa lite roliga spel/aktivitetsgrejer! Hittills har jag skrivit upp:
* fotbollsmål
* badminton-nät
* boule
* kubb
* gungställning
* studsmatta
* sandlåda

Har ni några tips på fler roliga saker? 😘
Anonym

Herre Gud hur stor gräsmatta blir det!? En hel fotbollsplan eller!? 😱 /V

Svar: Det blir nog kanske bara ett mål, som man kan öva skott på :)
Tessan

Carro

Hahaha Helt sjukt för en torkvinda! Den var supersnygg, men nä... Vi satte upp vår för några veckor sedan. Fick den i julklapp och nu gjöt vi den. Så lyxigt att hänga tvätt ute! (Skulle jag nog inte tänkt för 10 år sedan hahaha). Vi har en "vanlig" men extra stor från Rörets och ett svart skydd på när den inte används. Vår "lekpark" är också klar i år! Älskar att göra barnens hörna fin! Vi har studsmatta, gungställning, rutschkana, sandlåda, en egentillverkad bil, pocknickmöbel, leksakslåda med ALLT, "tre-i-rad" av stenplattor, fotbollsmål, tennissnurra och en bänk att sitta på när barnen leker... Phu! 😉

Svar: Jösses vilken lekPARK som sagt! Längtar till å göra ordning till barnen jag också! En lekstuga vill jag nog skaffa också 💕 Ja det är galet onödigt dyrt!
Tessan

Carro

Det låter mer än det ser ut! Vi bestämde en lekyta och så började vi fylla. Ser trevligt ut och så ramade vi in den med en syrenberså! Var på gång att bygga en kiosk också men då sa mannen stopp! Haha

Svar: Haha! Det låter riktigt fint! Syren vill jag också ha! Och doftschersmin och häggmispel!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress