Morgon ☀️
Packade in Hedvig och Gustav i bilen straxt efter kl.8 imorse och åkte till Ica Maxi och storhandlade alldeles själv. Jag tänkte att det får väl bära eller brista, vad är det värsta som kan hända?😁 

Och det gick så bra! Gustav sov från det att vi startade bilen och åkte hemifrån och sen under hela tiden i affären, på vägen hem, när jag lämnade av H på dagis och nu en halvtimma till hemma medans jag hann vattna en tredjedel av gräsmattan (Svärfar är iväg idag och imorgon). 

Hedvig fann sig i att sitta i kundvagnen hela tiden 👏🏼 

Jag hade en inköpslista som jag skrev imorse och jag prickade av varenda grej plus några spontanköp såklart. Knepet är sen att bygga varuberg framme i kassan, så ligger du alltid ett steg före kassörskan ✌🏼️😂 

Sen var det en fördel också att klockan bara var straxt före 9 då det knappt var nåt folk i affären eller kassakön 👍🏼

Nu sitter jag i soffan och ammar "spy-Majken", ett av Gustavs alla smeknamn 😊 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress