L Ö R D A G Pippis födelsedag
Vi gick för att hämta posten imorse, på Pippi Långstrumps 71-årsdag. Och tänk, i postlådan låg en Pippidocka 💛 









Nu är vi i Lindö hos Mackes föräldrar, Linda och Hedvig och Gustavs kusiner Alfons och Holger är här också. Axel kom precis tillbaks efter ett kalas hos en klasskamrat här i krokarna. 
Anonym

Såg er på lindöhallen. Känns så konstigt, eftersom jag läser din blogg så känns det som man "känner" er.. Men det gör jag ju inte på riktigt utan bara via bloggen. Haha. // Åsa K

Svar: Ja vi var där och köpte lördagsgodis! Åh jag såg inte dig, känner ju igen dig från fb nu! Kram!
Tessan

Anonym

Såg er på lindöhallen. Känns så konstigt, eftersom jag läser din blogg så känns det som man "känner" er.. Men det gör jag ju inte på riktigt utan bara via bloggen. Haha. // Åsa K

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress