Godmorgon
Beställde ett par vår/sommarskor till Macke igår (som mamma betalar då han fyllde år i söndags så dom är från henne) Han hittar inte sina andra vårskor nånstans så han går omkring i varma skinnskor på jobbet. (Det är flera saker som är borta för mig också, som försvann i flytten, mysko!)

Jag har köpt en barnpool också, som även jag får plats i om jag vill :) suddig bild men det var den enda som fanns på hemsidan:

Leveranstiden är dock 2 veckor men det gör inget, vädret ska ju bli sämre nu från mitten av veckan enligt väderprognosen. 

Idag ska Hedvig till dagis, 9-14. Gustav och jag ska till BVC på kontroll. Svärfar dyker upp nån gång under dagen för att vattna gräsmattan, som för övrigt har börjat växa lite. Man ser små gröna kolonier med små strån här och var 🌱   
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress