Godkväll
Kunde inte hålla mig från att berätta för Macke att hans skor är på väg, dom kommer imorgon. Jag visade en bild på dom bara sådär helt apropå och undrade vad han tyckte om dom? Svaret var "nja..". När jag då sa att dom var till honom och kommer imorgon så försökte han rädda situationen genom att ändra sig och tacka så mycket 😂 

Jag sa att det är ju bara att skicka tillbaka dom direkt så kan han välja ett annat par istället 👍🏼 Så nu kollar han hemsidan och ska välja ett par själv ist, så borde vi kanske gjort från början, det är svårt att välja rätt till nån annan! 

Ska bli spännande att se vad han väljer, om det är i närheten av vad jag trodde han gillade, vi har nog rätt olika smak 😊 

Gustav är lite småknölig ikväll, det är han oftast timmarna på kvällen. Då vill han äta ofta, är allmänt onöjd några timmar innan han tillslut kommer till ro. Sen sover han tungt i flera timmar innan han vill äta igen runt kl.1.

Han har ett väsande, pipande ljud för sig ofta, det låter som om han snarkar typ. Så har det varit sedan dagen han föddes och jag kan inte låta bli att tänja att det kanske är trånga luftrör eller liknande. De senaste dagarna har jag filmat och spelat in det vid flera tillfällen, tänkte visa det för BVC imorgon. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress