Förmiddag
Sopat på stenaltanen och flyttat runt lite på möblerna nu på förmiddagen










Det som fattas (enligt mig iaf) är en hammock, ett bord och 1-2 stolar vid hammocken, eventuellt en matta där också, växtskåpet som ska skruvas upp, dynor till blåa gruppen, lite växter och blommor och ett parasoll/solskydd ☀️ Ja och så gärna en grön gräsmatta runt altanen och att lavendeln växer upp och blommor 👌🏼🌸 

Lillebror ligger i vagnen och sover utomhus. Kokade egen koksaltlösning imorse och rensade hans näsa igen. Efter det så har han sovit lugnt i över 2 timmar nu 👍🏼 

Idag ska jag försöka leta fram bröstpumpen så att jag kan börja pumpa ut lite mjölk och frysa in och så måste jag hitta mygg/insektsnätet till vagnen också! 

Dagis har stängt idag så Hedvig är ledig ändå tills på tisdag nästa vecka. Imorse tänkte jag att vi åker väl till kolmårdens djurpark då, men såg sen på hemsidan att det inte är öppet idag. Lika bra det, vet inte vad jag tänkte, man behöver nog vara två vuxna för att axla två barn om man inte har dubbelvagn (vilket vi inte har). 

Vi ska faktiskt titta på en hammock idag förresten 😊
Anonym

Vart har du köpt det lilla brick bordet??

Svar: Rusta! 99kr
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress