😟
För 45 minuter sedan sĂ„ kaskadkrĂ€kts Hedvig ner hela sig sjĂ€lv, mig och hela sin sĂ€ng! 3 kaskadspyor inom nĂ„gra sekunder. 

SÄ har badat henne, tvÀttat mig sjÀlv, skrubbat madrassen, bytt sÀngklÀder, vÀdrat, satt pÄ en maskin med nedkrÀkta sÀngklÀder. Nu ligger jag bredvid henne i sÀngen igen och hon sover gott.

Hon var helt opĂ„verkad och hade vaken ont i magen eller mĂ„dde illa. Jag hoppas hoppas hoppas att hon krĂ€ktes pga att hon slukade en hel flaska med dricka liggandes ner precis innan hon krĂ€ktes!   

Har magsjukan hittat oss igen sĂ„ Ă€r det ju helt sjukt! Jag vet ingen som har sĂ„n otur med att drabbas som vi!   
Malin

Vi Àr inne pÄ fjÀrde omgÄngen sedan februari..och alla gÄnger drabbas lilla bebis som nu Àr 8 mÄnader :( JÀkla skit Àr det!

Svar: Fy vad hemskt!!!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress