đŸ‘‹đŸŒ
HjÀlp vad varmt det Àr ute, jag törs knappt vara ute med Gustav i den hÀr vÀrmen. Fast en liten stund fick han ligga ute i vagnen i bara body i skuggan under entretaket. Under tiden försökte jag mig pÄ att vattna grÀset men jag gav upp efter att ha blivit avbruten av en hungrig (sÀkert ocksÄ törstig i vÀrmen) Gustav 3-4 ggr. Hann vattna kanske 1/4.

Dagens glada överraskning blev dĂ„ nĂ€r svĂ€rfar dök upp hĂ€r för en halvtimma sedan đŸ‘‹đŸŒ han hade Ă„kt hem frĂ„n Eksjö i förmiddags och Ă„kte dĂ„ hit för att vattna, vilken klippa!! Han stĂ„r dĂ€r ute just nu och kommer Ă€ven tillbaka en gĂ„ng senare idag för att vattna igen.

Dagens lunch:


Anna KĂ€mpe

Å saltgurka! Det vattnas i munnen pĂ„ mig:)

Svar: Finns ju inget godare!!!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress