BVC
150 gram i veckan vill dom att såna här småttingar ska gå upp i början. BVC-tanten och jag fick en chock när vågen visade en viktökning på 505 gram sedan en vecka. Ett halvt kilo! 👏🏼 så 4565 gram idag. Det måste vara alla Magnumglassar jag äter?! 😜 Det finns med andra ord ingen anledning att jag ska behöva väcka honom för mat om han sover tyckte BVC-sköterskan, han säger till själv när han är hungrig och han får ju onekligen i sig tillräckligt! Även 2.5 cm längre än förra veckan, 57 cm lång 👍🏼 alltså har han redan gått upp en storlek i kläder nu, från storlek 50 till 56, det gick fort!

Jag visade också film på när han andas sådär (alla 5 filmerna 😁) och det var inget konstigt alls menade hon. Det är bara ljud han har för sig och visa ggr så är det helt enkelt snarkningar eller vibrationer i stämbanden. Inget att oroa sig för överhuvudtaget sa hon och då gör jag inte det heller, då kan jag släppa det helt! Det är nåt jag reflekterat över senaste dagarna, jag känner mig lugn och trygg i att Gustav mår bra och lugn överhuvudtaget! Med de andra barnen så har jag varit väldigt stissig och orolig vilket tillslut påverkat mig psykiskt och gett mig ett sånt kontrollbehov att jag blir helt slut!! Men inte nu som sagt. En sak som jag tror hjälpt mig mycket är att jag tänker "vad är det värsta som kan hända?". Om tex Hedvig väcker Gustav genom att skrika för högt så kommer han inte att dö utav det! Om han vaknar under en biltur och skriker så är det oerhört synd om honom och såklart skär det lite i hjärtat när jag inte kan ha honom i famnen MEN han kommer inte att dö för det heller! Han mår bra, vi alla mår bra och JAG ÄR en toppenmamma!  
Anonym

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻❤️❤️❤️❤️❤️ Så bra inställning!

Svar: Tack! Tänk vad allt blir lättare med en bra inställning!!!
Tessan

Lisa pepp

Go girl!!!!

Lisa pepp

Go girl!!!!

Svar: 😘❤️😘❤️😘❤️ tack för pepp!
Tessan

Lisa pepp

Go girl!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress