BVC och farmen-Tessan
Första utflykten/turen själv för mig med Gustav. Vi var på BVC i Åby. Macke kunde inte följa med utan fick ju vara hemma med H då hon kräktes igårkväll. Jag är så gott som säker på att det inte var magsjuka, men man vet ju aldrig.

Gustav hade gått upp 120 gram sedan sist (6 dagar sedan) och är nu 54.5 cm lång, huvudomfång 37.8 cm. Klart godkänt alltihopa.

Nu är vi hemma igen. Snart dags för sen lunch sen ska jag nog ner till handlarn och hämta eldkorgen och krokarna som kommit. 

Förresten en annan sak! I förra veckan fick jag ett sms att jag var kallad på intervju för att eventuellt få medverka i farmen i sommar. Jag skickade in en ansökan våren 2014.

Igår, när vi var ute på promenad, så ringer det en tjej från Strix Television för att boka in en tid för intervju, rätt så angelägen om att jag skulle komma! Men fasen, det går ju såklart inte! Det är ingen ide att åka till Sthlm eller Malmö på intervju när jag ändå inte kan tacka JA till att vara med. Jag kan ju inte åka ifrån familjen och speciellt inte en liten nyfödd och vara borta en hel sommar!

Jag bad dom iaf att återkomma nästa år! Tänk vad kul att få vara med! Och tänk om man skulle vinna och bli en halv miljon rikare! 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress