1:a Maj ☀️🌸🐝
Somnade i soffan kl.21 igårkväll och vaknade sedan vid midnatt. Då var Macke fortfarande vaken och kollade på film. 

Vi sov bra under natten sen, Gustav och jag. Det är så smidigt att ligg-amma för då kan jag slumra medans Gustav äter om nätterna. Oftast har jag knappt något minne av hur natten varit alls och det tar jag som att jag sovit rätt bra 👍🏼

Det börjar bli dags för ett bad för Gustav. Kanske att det blir ikväll 🌟

Idag har tänkt så lite mera gräs, vi fick lite mera än 1 påse frön kvar när Macke och Bosse sådde förra fredagen, lika bra att kasta ut dom också. Sen blir det vattning, det ska ju bli strålande väder nu i över en vecka framåt. Över 20 grader varmt nästa helg enligt Yr.no

Tänkte vi skulle hinna med lite målning också. Entretaket är bara grundmålad än så länge och även vissa partier såsom midjan på huset som kom på först i vintras. Carporten ska också målas. Vi får se hur samarbetsvilliga våra barn är idag 😁🌸 

Jag skulle vilja skrubba stenplattorna lite också, dom är så väldigt fläckiga vissa utav dom, av torkad sand. Men jag får ta det lite lugnt. Avslagen har börjat blöda lite mera igen efter att dom först avtagit. Det är inget som är farligt men det är ett tecken på att man ska ta det lite lugnare läste jag. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress