Vecka 33 (32+0)
Just nu väger lillebror ca 2 kg enligt veckoberäkningen. Det börjar kännas att han är större och starkare 💙

Namn är vi nog klara med. Det har vi varit länge. Eller, vi bestämde oss rätt tidigt fast med reservation för ändring. Vi har inte kommit på eller velat ha något annat hittills, fast vi har egentligen inte letat heller. Nu blir ni nyfikna va?!

Idag är Hedvig och jag hemma då hon ska gå imorgon ist på dagis. Då ska jag till tandläkaren för undersökning om jag kanske belastar käkbenet fel, om jag behöver en nattskena kanske. Hoppas inte. 

I eftermiddag kommer farmor Carin och ska vara barnvakt medan Macke och jag ska på ett möte på Glimstedts advokatbyrå. Det är nåt slags infomöte som banken bjuder på iomed att vi har bolånet ihop nu.  


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress