T I S D A G
Det är bra med blogg! Jag låg och funderade på vad det kunde vara för nån tilläggsbeställning vi hjort på huset i April förra året. Så jag klickade på April 2015 i arkivet och hittade ett inlägg där jag skrivit att vi bytt ut altan och balkongdörrarna till helglasade och även ändrade ena fönstret där nere till ett som går ändå ner till golvet. 

Dom ändringarna är jag väldigt glad för! Vilken bonus att dom även blev gratis nu då 👏🏼 

Lunch intagen. Jag har lyckats ta mig upp en våning till soffan och slökollar nu på "Hem till gården" ist. 

Såg förresten i torsdags att stolarna jag vill ha (till terassen och altan) på Ikea fanns i lager igen (Högsten). Men så kollade jag igår igen och då var dom slut i lager.... IGEN...! Dom kommer dock in på torsdag igen. Hjälp jag får snart magsår på det här alltså... Jag vill så gärna ha dom!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress