T I S D A G
Kanske är det vårvädret, kanske är det för att jag inte kan, men jag är så himla sugen på att röra på mig! Promenera snabbt, jogga, hoppa studsmatta och allt möjligt! 

Får se till att promenera mycket sen när lillebror är ute! Då ska jag lyssna på nån bra ljudbok samtidigt och vissa gånger bara på fågelkvitter. Har beställt ett nytt topset till vagnen, grey melange, den kommer bli så fin!

Imorgon måste jag komma ihåg att ringa och beställa smörgåstårta till lördag! Jag tror jag kommer köra på en mix- 2 lager med tonfiskröra och ett lager med skinkröra 😋 Jag är visst lite hungrig känner jag.

Idag har det stuckit och ilat rätt så mycket långt ner i bäckenet, kanske att han håller på och fixerar sig nu? Hoppas! Ska till BM på måndag igen så då får vi se.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress