Söndag
Här borras det för att sätta upp kroklisten till kökshanddukarna. 

Annars har jag mest haft bekymmer närmsta timmarna med att folket som är på visning av grannens hus idag har parkerat på våran tomt och uppfart och sen står där och röker och kastar fimparna på marken... Alltså vem gör så?? 

Sen vet jag att jag är lite larvig för det gör väl kanske inget om dom ställer nån bil vid oss men jag har haft nån sorts revirkänsla hela dagen och kan inte riktigt rå för det. Men att stå på nån annans tomt och röka helt obesvärat och sen bara kasta ciggen på backen, det är väl ändå inte ett ok beteende? 

Kusin Veronica har varit här och hälsat på med Havanna som hade en kompis med sig också och Cuba (labradoodle) som fick visa upp sina konster när det vankades köttbullar.

På plats. Så enkel och fin, norrgavel.



Anonym

Grrrrrr hade också blivit arg!!! Fimpar SKA INTE kastas på marken överhuvudtaget.. Finns något som heter papperskorg. Men skulle bli mer förbannad om någon gjorde det på MIN tomt.. Hade gått ut och sagt åt dem.. Kram Sofia

Svar: Ja vilka idioter!!!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress