SÖNDAG
Jaaa, se hantverkare... Pratade med mark-Johan innan vi åkte till Ikea och han sa att han kunde komma förbi senare när vi var hemma igen (för att kolla lite stenprover osv). 

Jag ringde upp honom såfort vi kom innanför dörren hemma efter Ikea-trippen. Han var då inne i stan men skulle alldeles straxt bege sig hemåt mot Svärtinge och skulle komma förbi om några timmar lovade han. Jag svarade att han får komma när han vill bara det blir IDAG. "Ja då, absolut absolut!" Fick jag till svar.

Vad tror ni, har han varit förbi? NÄÄÄÄEE. Jag får ringa honom igen helt enkelt, pinsamt ju. Känner mig som en tjatkärring! 

Imorgon är det rutinkontroll hos barnmorskan igen, kl.10 ska jag vara där 💕 Nu tror jag att han ligger vänd åt rätt håll, får se imorgon.

Just det, Fredrik vann ju farmen! Hållt på honom sedan första avsnittet tror jag. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress