Sängen och när hormonerna tar över
Var nere på den lokala lilla handeln och handlade lite till mellis och hämtade ett paket. På aviseringen stod det att paketet innehöll Bedside criben som jag beställde häromdagen. Det gick fort!

Paketet var lite väl lätt att bära, faktum var att Hedvig bar in det i huset från bilen. Öppnade det såfort vi kom in och däri låg madrassen och spjälsängsskyddet, inget mera. På följesedeln stod det att sängen var med också.

Så då tänkte jag att det kanske var ett paket till som missades när jag var och hämta. Så jag ringde dit och världens drygaste person svarade, för när jag snabbt bara talade om att jag varit där precis nyss och hämtat ut varor men att det fattades en del så svarade han att det är inte deras fel för dom har inte packat varorna...
Ehhhh... Nääää... Men jag frågade om det kanske kunde ha varit ett paket till som missades?
Då fick jag till svar (med en galet dryg ton) att då skulle jag väl ha fått 2 sms-aviseringar isf då.....!

Så himla otrevlig! Och det sa jag till honom också! Och så ifrågasatte jag hans bemötande och tackade sen för ingenting och la på luren. Jäkla typ!

Så nu kan jag väl aldrig handla där igen då. 🙈

Ringde upp nätbutiken jag beställt sängen ifrån och dom lugnade mig direkt med att sängen kommer i ett separat paket och är på väg. Det paketet får Macke hämta då! 
£

Han missade nog kursen "kundbemötande"
Det är väldigt många inom handel som missat den kursen....konstigt

Svar: Den borde vara obligatorisk
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress