Påsken är slut
Pratat med Johan 👍🏼 Ska åka till Beijer, Optimera och K-rauta och kolla ut marksten. 

Sen kommer Johans killar och startar eventuellt i helgen med tomten, vi behöver ju några lastbilar med schaktmassor och plana ut lite och sen ska förarbetet göras då marken ska "paddas" och det ska mätas upp och snöras upp och allting. Sen sätter dom igång med själva plattsättningen i nästa vecka är det tänkt. Sen avslutar vi med matjord på de ytor där vi ska ha gräs.

Just det ja, gårdsgrus glömde jag ju å fråga Johan om. Det har jag tänkt att vi ska ha på uppfarten och kanske inne i carporten med. Amen jag glömde ju å kolla med en trappa också, vid groventren, för där har vi ju en EU-pall som trappa just nu... 

Får ta det med honom nästa gång vi pratar. 

Idag går vi in i vecka 37 👏🏼💕 Om bara några veckor så har vi lillebror här hos oss äntligen (fast jag vågar knappt säga så för man vet ju aldrig om det händer nåt hemskt, men det ska vi inte tro)

Imorgon ska jag plocka och färga ögonbrynen och färga fransarna, det har jag inte gjort sedan förra året. Det kommer säkert dröja tills nästa gång också, det är så svårt att ta tag i såna saker när man har en liten bebis sen. 

Innan Hedvig föddes så gick jag regelbundet och fixade bryna och förlängde fransarna och var på manikyr och hos frisören jämt. Sen kom hon och sedan dess har jag inte gjort nånting knappt haha. 

Skulle vara lite skönt och få lite färg också, nu börjar ju vårsolen titta fram och det är ju bara att gå ut och sätta sig men jag får nog vänta lite, får väldigt lätt pigmentfläckar när jag är gravid. Så jag får vara blek ett tag till. 

På lördag ska jag bjuda tjejerna på lunch och fika här. Tror jag beställer smörgåstårta faktiskt 😋 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress