On its way! đŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ
Åh nu kan jag pusta ut! Kollade imorse pĂ„ hemsidan om högstens fĂ„töljen kommit in i lager som lovat och det hade den (pĂ„ Ikea). SĂ„ kollade jag nyss igen och dĂ„ hittar jag lagerstatus som visar att det endast finns 9 stycken kvar i lager! Sen dĂ„? NĂ€r kommer dom in igen, efter att dom hĂ€r har tagit slut?? Jag ska ju ha 4 stycken, finns dom kvar pĂ„ lördag??? 

Jag hade gjort upp planen att vi hyr ett slĂ€p lördag morgon, sen hĂ€nger vi pĂ„ lĂ„set pĂ„ Ikea Linköping innan dom öppnar, sen springer vi (ja sĂ€kert) till lagerhyllan och plockar pĂ„ oss 4 fĂ„töljer och 4 fotpallar. 

Men den planen Ă€r ju lĂ„ngt ifrĂ„n vattentĂ€t, för vem som helst kan ju köpa dom idag, imorgon! 

TĂ€nkte nyss att jag Ă„ker vĂ€l och hyr ett slĂ€p sjĂ€lv hĂ€r och nu! Åker till Ikea och hĂ€mtar dom sjĂ€lv, om jag Ă€r snabb sĂ„ hinner jag tillbaka till dagis inom 2-3 timmar...? Fast den planen var ju inte ens fukttĂ€t...!!!! 

SÄ kom jag pÄ att jag bestÀller online och betalar frakt och leverans ist! Försökte och försökte pÄ hemsidan men det gick inte, min mail var redan registrerad och blah blah blah.
SĂ„ jag ringde kundtjĂ€nst, fick prata med en Cecilia som dĂ€r hjĂ€lpte mig att bestĂ€lla 4 fĂ„töljer och 4 fotpallar pĂ„ direkten. SĂ„ nu Ă€r dom bestĂ€llda, betalade och pĂ„ vĂ€g hem till oss, preliminĂ€rt leveransdatum pĂ„ skĂ€rtorsdag nĂ€sta vecka đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒđŸ‘‹đŸŒ 

SĂ„ nu kan jag pusta ut och luta mig tillbaka igen, för snart sitter jag tillbakalutad i en fĂ„tölj pĂ„ terassen đŸ’•đŸŸ


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress