O N S D A G
Mackes chef kom på snabbfika nu under kvällen. Riktigt trevlig prick! Hedvig haffade honom direkt och ville berätta om ekorren som vi ser utanför ibland och så ville hon visa trappan till övervåningen, våran braskamin och berätta om mormor 😂

Macke hämtade barnen i eftermiddags och hade sen ett telefonmöte ute i bilen (för att inte bli störd) sen kom han in och dammsög hela huset och plockade och fixade medan jag sorterade lite i lumin i hallen. 

Middag hämtade vi på pizzerian, det blev kebab idag 👍🏼 

Imorgon ska jag kanske ge mig på att försöka "bygga om" vagnen från sittdel till liggdel. Vi har ju en bugaboo Buffalo och liggdelen har aldrig använts. Det är nån kartong till med nån grej och jag antar att man använder samma ram eller vad man ska säga? Suffletten är densamma iaf, sen är det nån del som ligger ouppackad i en påse. Det kanske inte är så komplicerat. Får väl googla annars. Skulle vilja bädda vagnen sen så att den är klar. Jag har bäddat iordning i spjälsängen som står här uppe idag iaf. 

I helgen ska jag be Macke skruva ihop Bedside criben och bädda den också 👍🏼 

Det börjar ju faktiskt närma sig nu. Ska nog packa BB-väskan i helgen också. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress