Morrn
Vaknade 6:30 och gick upp och drack kaffe och höll resten av familjen sällskap innan dom åkte till jobb, skola och dagis. 

Började må lite illa och gick och la mig en stund och pratade i telefon med kusin. Tror nog att illamåendet kanske beror på att jag inte ätit frukost, men när man mår illa så är det svårt att äta- ond cirkel!



Så nu knaprar jag i mig några sötmandlar och hoppas på att må bättre om en liten stund, så att jag kan få i mig en ordentlig frukost. Sen ska jag tömma bakluckan i bilen på diverse saker så att vi får in Ines vagn och Maddes packning där sen när jag hämtar dom. 

Vilket väder ute då! Solen skiner och blå himmel ☀️
Sofia

Har hört att Ingefära ska hjälpa mot illamående.. Aldrig provat själv.. Seaband från apoteket tog udden av det värsta illamåendet när jag var gravid.. Kram Sofia

Svar: Ja vad bra, jag har ju tänkt å göra sån ingefäradricka, får ta tag i det! 👍🏼
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress