Morrn
Jag gav upp sovandet tidigt imorse. Hedvig vaknade på fel sida straxt efter kl.5 imorse. 

Tror ni mark-Johan kom igår då.. Nä.
Jag mailade lite med grannen imorse och frågade vilken tid han skulle komma idag och hon visste inte ens vad jag pratade om. Han har alltså inte bestämt nånting med dom ännu. Så jag ringde honom och han skulle nog köra i helgen trodde han, fast det vet ju inte grannarna då rå.... Jag sa till honom att ringa grannarna och stämma av med dom! Dom ska ju bort under helgen också. Alltså markläggare hör ju helt klart till kategorin hantverkare...! Deras små egenheter.... Lite ordning och reda tack! Han trodde iaf att dom skulle kunna köra igång med våran altan och marksten direkt efter påsk och han skulle ta med sig stenprover i helgen OM han skulle till grannen och köra. Ja vi får se.

Lite lätt frukost nu, är inte alls sugen eller hungrig, för trött för att äta tror jag men för pigg och uttråkad för att sova/vila..


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress