Mina vänner!
Delicatobollarna som serverades på babyshowern 😍 Jag har varit sugen på det i månader men inte kommit ihåg att köpa det. Och skumbananerna, det har varit en står favorit sedan jag drömde om dom varje natt under en vecka som Lisa och jag hårdbantade år 2007. Och det minns dom! Alla mina kompisar är dom allra bästa man kan ha!!! Jag saknar dom så för det känns inte som om vi umgås så mycket just nu, det beror ju på mig, för att jag inte orkar.. 

Fick ett så gulligt mail imorse av en nyfunnen vän som bor i Sthlm. Hon skrev att hon hade drömt om mig inatt och att vi varit på världens partaj ihop, att det måste vara ett tecken på att vi borde ses snart. Så hon bjöd in mig till att komma och hälsa på för en tjejkväll för oss två och så erbjöd hon mig sovplats i eget rum med spjälsäng till bebis! Gulligt va?!!! 

Vi var placerade i samma bord på ett bröllop i Dalarö i somras och vi klickade direkt! Grät på exakt samma ställen i talen för brudparet, fnissade på de ställena där man inte fick- ni vet när man är så barnslig att man tycker nåt är jättekul för att man har sån sjuk fantasi och då tittade vi på varandra samtidigt varenda gång och satt sedan och försökte kväva våra fniss så gott det gick. Vi skrattade så att tårarna sprutade åt samma skämt, vi hade så kul ihop och bestämde redan där på festen att vi måste ses många ggr igen!

Vänner är det bästa man kan ha! ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress