Middag
Grekisk sallad har vi precis ätit till middag. Den blev riktigt bra! Grekisk fetaost, gurka, tomat, rödlök, soltorkad tomat, Kalamataoliver, färsk oregano, svartpeppar och en dressing som jag gjorde på olivolja och hallon-balsamico. Så hade vi tsatsiki och skivad baguette till 👌🏼

Tyvärr fick jag inte ens i mig en tredjedel pga platsbrist i magen. Lillebror ligger just nu på nåt vis så att det trycker överallt, kan inte ens luta mig lite framåt för då trycks allt inom mig ihop som ett dragspel. 

Läste i gravidappen att livmodern just nu står som allra högst, men att det kommer att sjunka snart. Jag skulle vilja veta lite mera specifikt hur snart? 

Sprang på Marre med familj på Ica Maxi för ett par timmar sedan 💕 Alltid träffar man nån man känner där! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress