HAPPY WIFE HAPPY LIFE....
Macke åker till jobbet imorgon iaf (ni minns kanske att han kom hem förra onsdagen och meddelade att han från och med nu kommer vara hemma för att hjälpa till med H på onsdagarna då hon är ledig från dagis då) han har pratat med dagis och fått lov till att ha henne där imorgon då hon är ledig på fredag (ja för då är det ju röd dag).

Jag tycker dock att så kan man inte riktigt göra, alltså det känns lite oschysst att typ utnyttja att en dag är röd och då byta huxflux, jag tänker att pedagogerna kanske tycker att det är fult att göra så?! 

Dessutom hade jag sett fram emot att han skulle jobba hemifrån och jag tycker man ska hålla det man lovat. Sen har Macke även bjudit hem sin chef hit imorgon (som jag aldrig träffat). Kul! Här har det inte städats på två veckor... 

Alltså får jag ta tag i det imorgon vilket jag vet kommer leda till smärta och kanske tårar under kvällen. Alltså förlåt men är jag överkänslig nu? 

Kan inte han vara hemma och städa hela huset då rå? Ist för att åka iväg och förmodligen komma hem samtidigt som hans chef kommer medan jag då ska städa hela huset och hämta barn på diverse ställen under eftermiddagen. Det är INTE JAG som bjudit hem nån!

FAN PÅ REN SVENSKA!
Blir ni inte sugna på att umgås med mig??!? Visst verkar jag vara en härlig och harmonisk person för tillfället?!?!!!
£

Va fan...jag som sett Macke som bästa mannen/pappan...Nu sjönk han ju lite alltså....

Svar: Ja.. Men han gör väldigt mycket och är den bästa (nästan jämt iaf). Faktiskt så håller han på och städar just precis nu, efter att jag hade ett litet sammanbrott här nyss 👍🏼 Det här var en engångsföreteelse hoppas jag.
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress