Calzone
Jag har haft den i tankarna sedan igår. Den var så så så god! 


Jag har börjat fundera lite över växter i trädgården framöver. En sommaräng kanske på en del av tomten. Murgröna i slänten bakom huset kanske, sån marktäckande tänker jag på. Elefantgräs är snyggt! Lavendel är jag fortfarande inne på. Idag skulle jag lämnat tillbaka böckerna på stadsbiblioteket när jag ändå var inne i stan, men jag glömde det.. Får åka in och lämna dom imorgon, sista lånedagen var ju idag så det blir kanske lite böter? Ska kolla om jag hittar några bra böcker om plantering.
Anonym

När du tänker växter är mitt tips att trycka ihop flera av samma på ett ställe i ställer för att sprida ut. Liksom ett område med massor av lavendel i ställer för varannan lavendel/ros typ

Tänk på blomningstid så inte allt blommar i juni och så är det över sen. Tänkt olika höjdnivåer och plantera mycket asstilbe sååå fina tycker jag

Svar: Så har jag redan tänkt, ordning och reda och var sak på sin plats typ, så set inte ser så rörigt ut 😊 blomningstid var bra att du sa och det med höjdnivåer!! Vad är asstilbe? Det måste jag googla på! Tack snälla för dina tips! 😘
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress