Blöjkris
När vi kom hem från dagis förut så bajsade Hedvig i blöjan och jag gick ner för att hämta en ny och upptäckte då till min förskräckelse att dom var HELT slut! 

Letade igenom varje handväska, skötväska, garderob men nä dom var verkligen helt slut. Så fick passa på ungen och gå på toaletten var 20:e minut ungefär. Ändå så hann hon med en olycka och fick efter det hoppa i badet. Efter att hon badat en timma så gick vi på toaletten 3 ggr till, hon skvätter ju bara lite varje gång. Tillslut kände jag att jag orkar inte mera, förvärkar och ryggvärk! Så vi spatserade över till grannen Hedvig och jag och fick låna 5 blöjor 👍🏼

Varför åker du inte bara och handlar tänker ni...? Jo för att sortimentet här nere i den lilla mathandeln är riktigt dålig vad det gäller blöjor och ge oss iväg till Ica Maxi vågade jag inte, då hade hon säkert hunnit kissa ner halva bilen eller sig själv inne i affären. 

Men nu har vi blöjor så vi klarar oss tills imorgon och Macke kom äntligen innanför dörren, så nu tar jag kväll! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress