Work in progress
Plocka stenar.. Man kommer aldrig till skott... 

Här är samlingen hittills:

Dom här ytorna ska täckas:



Det lär ju ta ett litet tag. På sista snutten (se sista bilden) så har vi ju fyllt med dansk sjösten som jag köpte för några månader sedan men det var för små stenar.

Dom stenarna jag vill ha/plocka är allra längst upp i slänten bakom huset, det ser kanske inte så högt ut på bild men det är det och dessutom är det praktiskt omöjligt att ta sig dit för man glider bara ner när man ska försöka ta sig dit. Jag kommer inte ens halvvägs upp utan att börja hasa neråt och tappar lätt balansen.


Får köpa en kratta så att jag kan krafsa ner lite stenar. Dom är vitare och rundare där uppe nämligen 👌🏼 
Tackan

Alltså dör lite vill också ha en rullstensås! Du det där med ängsblommor, jag tror jag sått 5 påsar minst men jag har bara hält ut dem i en slänt och vattnat. Hoppas det blir bra.

Fint ni har det 😃

Svar: 5 påsar hade jag också. Dom ska ju vara rätt lätta att få fart på vad jag läst. Hoppas det blommor hos oss snart!!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress