Walk on Sunshine
Gav mig iväg på en liten promenad med barnvagnen. Hade tänkt mig 20-30 min. Trampade iväg, svängde in på en gata längre ner i Svärtinge som heter Mellanvägen, tänkte att nästa Tvärgata svänger jag och går runt tillbaka hem. Gick och gick och gick och gick, lååååång gata! Efter 30 min började jag bli lite småorolig då lillebror började gallskrika (kunde inte ta upp honom ur vagnen då det var starkt solsken var man än gick) batteriet höll på att ta slut, det var 25 min kvar tills H ska hämtas på dagis och en bra bit kvar hem..! Herregud alla backar! Nedför får jag ont i knäna och uppför håller man ju på att dö..!

Var tillslut hemma efter sammanlagt 50 min promenad, röd som en tomat i ansiktet och hämtade sen upp H på dagis 14:02 👍🏼

Gick förbi ett par riktigt fina träd, tror det kanske är blodlönn?


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress