SilverpĂ€ron 🍐
Det hÀr trÀdet blev det- SilverpÀron

Det Àr högre Àn man uppfattar det pÄ bild, pÄ bilden nedan ser ni min panna nere till vÀnster pÄ bild, stÄr jag bredvid trÀdet, dÄ fÄr ni ett hum om storleken pÄ det:

Nu ska det planteras ocksĂ„, frĂ„gan Ă€r vart, jag tror jag vet ungefĂ€r.. 

Vill ha en Silverpil ocksÄ men det fanns inte pÄ plantskolan, det Àr inte sÄ vanligt sa dom. FÄr Äka och kolla pÄ BillbÀcks.



Nu sitter Axel, jag och Gustav och myser med ostbĂ„gar i soffan till filmen Kalle Blomkvist-MĂ€sterdetektiven (Astrid Lindgren) medan regnet öser ner utomhus (pĂ„ min rottinggrupp 😑)

Om 2 timmar ska vi hÀmta H pÄ dagis
Anonym

Imponerad över hur mysigt och fint ni verkar ha fĂ„tt det utanför huset, trots att det Ă€r nybyggt 👌/ Johanna

Svar: Åh tack! MĂ„nga sĂ€ger att vi fĂ„tt mycket gjort pĂ„ kort tid medan jag nĂ€stan kĂ€nner att det stĂ„r still 😁 Jag har sĂ„ mycket idĂ©er och önskningar och jag kan se det framför mig om jag sluter ögonen. Det enda som sĂ€tter stopp Ă€r pengarna, som inte finns till allt som jag vill ha...

Jag skulle kunna hĂ„lla pĂ„ med tomten hela dagarna men man har tyvĂ€rr minimal tid just nu med smĂ„barn och speciellt med en som sitter fast vid bröstet mest jĂ€mt 😅

Sen Ă€r ju ett hus och en tomt ett livsprojekt och inget som mĂ„ste vara klart pĂ„ ett halvĂ„r (Ă€ven om jag skulle vilja det 😉)

Kram!
Tessan

Carro

TÀnk noga och vÀl pÄ placeringen! SilverpÀrontrÀd blir mycket stora, men oj sÄ fina!

Svar: NÀmen, vad jag lÀst sÄ blir dom inte sÄ stora alls. Enligt Àgaren pÄ Eriksberg sÄ blir den bara nÄn meter till i höjd. Du tÀnker inte pÄ silverpilen nu? För den blir riktigt stor!
Tessan

Carro

Konstigt! Jag Àlskade bilden du la ut med silverpÀron och lavendel och grannen hÄller pÄ med en rabatt sÄ jag vidarebefordrade bilden till dem. De tog med bilden till BillbÀcks och de avrÄdde frÄn det trÀdet för att de blir sÄ stort och inte detsamma som ett dekorationstrÀd... Men jag har noll koll i denna djungel av vÀxter och trÀdgÄrd. Hahaha Det kommer nog blir toppenbra hos er!

Svar: JasĂ„! Men vet du vad, jag hoppas din granne och BillbĂ€cks har rĂ€tt, eller iaf att det blir nĂ„t mellanting mellan vad Eriksberg och BillbĂ€cks sĂ€ger för det fĂ„r gĂ€rna bli lite större Ă€n vad dom sa till mig! Men inte boutastort đŸ˜±đŸ˜…đŸ˜œ Jag har ingen koll jag heller sĂ„ det hĂ€r fĂ„r bli ett litet experiment! 😘
Tessan

Carro

Följer med spĂ€nning! Tur med större tomt. SĂ„ Ă€r det lĂ€tt att experimentera! 😊

Svar: Jo, men det hĂ€r trĂ€det Ă€r placerat vĂ€ldigt nĂ€ra uteplatsen, men magkĂ€nslan sĂ€ger Ă€ndĂ„ att det blev perfekt âœŒđŸŒïžđŸ˜† Kram
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress