S Ö N D A G
I förmiddags åkte vi till Biltema och köpte en stege till studsmattan, cykelpump och lite bollspelsgrejer. Sen till Bauhaus och köpte krokar till amplarna som ska sitta under entretaket och lite solcellslampor.

Fick upp parasollet idag med, ett vitt med grått stativ från Martinsens. Köpte stenar till tyngder nere vid korset så att det inte kan välta. Men det knackade lite i konstruktionen när det blåste lite (vilket det gör rätt ofta här) så vi trodde nästan att det skulle knäckas av på mitten när vinden tog tag lite i det så vi fick veva ned det efter en stund. 

Så att ha det utfällt jämt som jag hade tänkt från början (för att skydda möblerna från regn) kan jag ju glömma.

Malin och Jessica var här och hälsade på och fikade några timmar 💕 fick en massa fint till Gustav och även Hedvig fick present

Silverpäronet ser ni där i bakgrunden också

Nu under kvällen har Macke målat entréstolparna. För tillfället är han ute och klipper gräset och jag sitter i soffan och ammar.

Imorgon kommer min kusin Becca och hennes minsting och hälsar på ❤️

På kvällen ska jag in till stan på AW med jobbkollegor 🍸
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress