Parasoll och att hålla tider
Idag känns det lite bättre med parasollet, man kan ju ställa in den på olika höjder och vinklar och har man det som här lite lägre ner så klarade den av lite vind utan att börja knaka läskigt

Välta kommer den iaf definitivt inte att göra


Jag undrar när Macke kommer hem. Jag har sagt till honom att vi måste åka hemifrån 15:30 (han ska skjutsa in mig till AW) då jag ska vara hemma hos en kollega kl.16

Vi har beställt mat på Trädgårn men det är inte förrens kl.17 och förut så råkade jag avslöja det för Macke. Han var ju då rätt snabb med att tycka att om jag kommer något senare än kl.16 till min kollega så är ju inte det hela världen, eftersom att egentliga tiden att passa är kl.17. Alltså tänker han då att han kan flexa lite med min tid.. Jag skulle aldrig ha sagt något, fast han frågade iofs hur dags maten var och jag kan ju inte ljuga så jag var ju tvungen att säga det. 

Fortsättning följer...
😜
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress