O N S D A G

Hedvig fick vara ledig idag och följa med mig och Gustav till BVC för att kolla hans vikt och längd (6415 gram och 62 cm) 800 gram uppgång sedan sist vi var där för 3 veckor sedan

10 veckor gammal idag och exakt 10 cm längre än vid födsel.
2.5 kilo upp sedan han föddes också 👏🏼

Sen åkte vi ut till Östra Husby. Hade packat med oss badkläder men det blev inget dopp i poolen då vädret var lite mulet och Gustav var extra "klängig" idag, det gick inte att lägga ifrån sig honom alls. På hemvägen (som tog en hel timme pga köer då asfalten läggs om på väg 209) så GALLSKREK Gustav i 45 minuter i sträck! Stackarn var helt slut sen! Jag stannade ändå bilen för att försöka trösta och ge nappen men det funkade inte alls så det var ju bara att köra vidare och försöka hålla sig själv lugn.

Tog med en matlåda hem till Macke från mamma så att han skulle få i sig lite mat snabbt innan jag skickade iväg honom för att handla något som jag ringde till en butik och la undan idag. Han är nog hemma igen snart tror jag. Visar vad det är när vi fått upp det.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress