Mitt stora feta grekiska kalas 🎈🍭
Ligger i Axels sÀng nu jag och Gustav, vi sov hÀr inatt ocksÄ dÄ Axel sov över hos sin kompis Max. Har ju ingen mörklÀggning i vÄrat sovrum och det blir ju ljust nÄn gÄng efter 3 pÄ morgonen.

Men inatt sov vi riktigt bra bĂ„de Gustav och jag nĂ€r det var mörkt (Axel har ju rullgardin i sitt rum) och sen sov vi Ă€nda tills kl.9 imorse dĂ„ Hedvig kom in och vĂ€ckte oss. MĂ„ste skaffa en rullgardin till vĂ„rat sovrum ocksĂ„. 

Nu Ă„kte Axel till sin pappa idag sĂ„ den hĂ€r veckan kan vi ju sova i hans rum.  

Axel ringde innan han skulle lĂ€gga sig förut och hade fĂ„tt ihop en lista pĂ„ vilka han vill bjuda pĂ„ sitt kalas.... TJUGOFYRA PERSONER! Han sa direkt att "ja men alla kommer ju sĂ€kert inte kunna komma" haha! Ja sĂ„ sa jag till Macke ocksĂ„ nĂ€r vi bjöd in 82 personer till Hedvigs dop och 76 stycken sen tackade JA 😁

Nu mÄste vi försöka fÄ tag i numret till alla bara. Kruxet Àr att man inte fÄr bjuda kompisar pÄ skoltid eller ens be om uppgifter inför kalas dÄ de som inte blir bjudna kÀnner sig utanför. Helt rÀtt av skolan att ha dom reglerna! Men hur vi ska fÄ tag i alla vet jag inte..

Nu ska jag sova, godnatt 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress