L Ö R D A G
Gått min runda och vattnat alla blommor, växter, olivträdet och rabatten med lavendel 🌾

Lillebror sover i vagnen och jag dricker en kopp kaffe i hammocken. Jag önskar mig ett runt bord att ha framför hammocken här, ska hålla utkik och har även bett mamma att hålla utkik då hon får in en del möbler till sin loppis.



Har jag visat mitt syrenträd jag köpte igår förresten?


Var på tomten vi ska placera det vet vi inte så än så länge får det stå i kruka bredvid hammocken, det doftar ljuvligt!!

När jag druckit upp kaffet ska jag gå och plocka lite sten tror jag. Tänkte ju fylla upp runt husfasaden.

Hedvig och Otto igår:

Idag ska vi fira Axel! Han har sovit hos sin mormor och fick precis som varje år bestämma vad som helst till frukost på hans dag. Mamma skickade en bild förut och det här blev årets frukost:


lisagardfalk.blogg.se

Ja dör va fint!!! Planterar man de sedan? Blir de stort?

Svar: Japp det ska planteras ut när vi bestämt oss för vart det ska stå! Det blir stort! 4 meter högt. Ska göra en syrenberså nu har jag tänkt! 😍
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress