Flyttat ut!
Vi har verkligen flyttat ut nu. Insidan av huset struntar jag helt i känns det som, där sover man bara och går på toaletten, annars är man ju aldrig inne, i detta underbara väder.

Hedvig ligger i hammocken och jag sitter och funderar på om jag ska gå in och ta en dusch, eventuellt byta byxor idag också 😆



Anonym

Riktigt snygga byxor! Älskar din blogg och stil! Skulle du vilja visa/tipsa om dina bästa amnings/efter graviditets kläder?

Svar: Tack och tack!! Hjälp jag har ju ingen stil alls just nu, lufsar mest runt i sånt som är bekvämt och som har flera år på nacken. Mitt bästa tips är amningslinnen (finns i 2-pack på H&M) har inte köpt dom själv ännu men ska så fort jag orkar ta mig till stan, jag levde i dom första året efter att Hedvig föddes! Kimono är också ett säkert kort, dom känner man sig lite smalare och elegantare i samtidigt. Sen älskar jag superstretchiga jeans! Dom allra bästa enligt mig är dom från ginatricot som heter "MOLLY"! Dom är höga i midjan och håller in mycket 👌🏼✌🏼️
Kram!💛☀️
Tessan

Anonym

Tack för tipsen! Det blir en sväng på stan imorgon känner jag😊 Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress