Finputsat kök
Fönstertvättaren var ju här imorse. Han gjorde ett superbra jobb! Jag tömde alla fönster på saker innan han kom och när han åkt och jag skulle sätta tillbaks sakerna i köket så började jag torka av i fönsterfodrena och innan jag visste ordet av så hade jag satt igång en storstädning. Man fick sån lust och energi när man såg hur fina fönstren blev! 

Gustav har sovit minst en timme i sträck några gånger under dagen och Hedvig har varit bra på att sysselsätta sig själv med sina leksaker så jag har kunnat städa ostört 👏🏼 

Nu är det bara resten av huset kvar, om vi nu ska matcha våra finputsade fönster..😆




I liggande fönstret ser ni mitt fina Trätråg som är allmoge från 1800-tal, älskart!


Här har ni en bättre bild på det:



Elin

Ser jättefint ut! Vilket härligt hem!

Svar: Tack!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress