Bråvalla i trädgården

Har gått min lilla kvällsrunda i trädgården. Nu i dagarna tre så kan man samtidigt digga till musiken som spelas på Bråvalla Festivalen, det hörs så bra att man tillomed känner igen låtarna och kan sjunga med haha, lyxigt värre!

lisagardfalk.blogg.se

Snart bor vi med där!!! Åååå vad härligt

Carro

Vi går istället runt och gnäller på dunket som liksom aldrig tar paus. Så jobbigt! Vill bara att det ska ta slut. 🙈 (Känner mig som en pensionär när jag låter så tråkig...) haha

Svar: Haha usch så jobbigt! Vi är ju en bra bit ifrån ändå så att det Högsby inte så starkt ändå, inte så att det stör egentligen. Inomhus hör man bara lite bas mest. Närmre än vad vi har skulle jag nog inte stå ut med, då skulle jag nog börja störa mig jag också!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress