Senaste dagarna

När vi kom till Frida i söndags så möttes vi av en inbjudan som låg på våran säng tillsammans med choklad!

Det har badats och lekts. Fått maten lagad och serverad, färska jordgubbar till frukost och frågan om man vill ha kaffe flera gånger om dagen 👌🏼 Casa Kullmans har jag döpt deras hus till

Dock så har jag varit förkyld och haft känningar i halsen som sedan bröt ut ordentligt nu under dagarna hos Kullmans och tyvärr verkar det som att jag smittat Frida som skickade ett mess för nån timma sedan att hon är tjock i halsen 😱 Jag börjar känna mig halvskaplig nu och har inte behövt nån alvedon iaf, förhoppningsvis går hennes tillbaka ist för att bryta ut helt!

Nu är vi iaf hemma igen, jag har vilat i 2 timmar tillsammans med barnen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress