Mosters favorit

Hämtade Madde och Ines på tågstation vid lunchtid, köpte med oss thaimat hem och satt sedan ute och åt, mamma var med en sväng också.

Sen har barnen lekt i barnpoolen, hoppat studsmatta, gungat, lekt i sandlådan 👍🏼

Madde och jag möblerade om på altanen.

Både Hedvig och Ines somnade tidigt för natten så jag, Madde och Macke har suttit ute i kvällssolen och sippat på vin och pratat om livet, härlig kväll!

Nu ligger jag i sängen med en påse polly med ahlgrens bilar-smak och kollar på "helt hysteriskt" på tvn med en sovandes Gustav bredvid mig ❤️

Imorgon kommer Mackes syster med familj på besök och senare på eftermiddagen ska vi på sommarfest hos mamma 🌸

Carro

Oj, vad lika! 😊

Svar: Madde och Ines? Annars är Ines och Axel väldigt lika varandra också!!
Therese Öjebo

Anonym

Du och ines!

Carro

I och H tänkte jag på!

Carro

I och H tänkte jag på!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress