Loppisen

Jag lovade att skriva ett inlägg med loppisens öppettider.

Det är min mammas och mosters loppis och den finns i Östra Husby Kvarn, det är två våningar så missa inte övervåningen om ni besöker den. Kvarnen ligger straxt bredvid Ica-affären, ca 100 meter till vänster om ni står vända med ansiktet mot affären.

Man hittar alltid nåt fint eller användbart där och det är riktiga loppispriser och inga överpriser som många loppisar har nu för tiden (dom borde inte få kallas för "loppis" då kan jag tycka)

Förra veckan köpte jag ett fat från Rörstrand i deras kollektion "mors dag" från 1971 med ett motiv från Carl Larsson i nyskick, 45 år gammalt! Betalade 20kr för det. Sen köpte jag två pyttesmå söta fat som jag tänker att man kan lägga te-påsen på. En liten prydnadsfågel i lera/porslin blev det också, allt som allt spenderade jag 50kr 👍🏼

Den här veckan har dom endast öppet under helgen då mamma är bortrest och min moster är barnvakt till barnbarnen under veckan.

Öppettiderna är:
LÖRDAG 10-17
SÖNDAG 12-16

Lindha

Tack! 😀 jobbar dock i helgen, vet du öppettider nästa vecka? Förlåt om jag är jobbig, haha!

Svar: Haha ingen fara! Jag återkommer med tider för nästa vecka, dom är nog inte satta ännu
Therese Öjebo

Carro

Lindha: gå med i sidan på Facebook. Där uppdateras öppettiderna!

Anonym

Hej, vad heter sidan på facebook? Och vad är det för öppettider denna vecka?😊 Sugen på att åka dit. //Hanna

Svar: Hej! Sidan på fb heter: Östra Husby kvarn loppis. Öppettiderna borde finnas där, dom är lite flytande
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress