Influensa?

Vad är jag för sjuk? Sen förra fredagen har jag mått dåligt, 9 dygn. Huvudet värker, jag är helt kraftlös, tjock i skallen eller vad man ska säga, känner mig instängd och det tjuter lite i öronen konstant och ekar när jag pratar.

Igår sov jag 2 timmar mitt på dagen men det hjälpte inte ett smack. Inatt har jag sovit sådär, vaknade med samma huvudvärk som tidigare.

Så nu har jag tagit en Treo, vilket man inte ska göra när man ammar så Gustav får ersättning till nästa måltid.

Jag står snart inte ut längre! Ge mig min energi tillbaka!

Idag har vi bett om lite semi-barnvakt, Carin och Bosse ska komma hit och ta hand om barnbarnen (alltså Hedvig och Gustav) medans jag och Macke ska städa och fixa lite. Det är ju som jag sagt tidigare nästan omöjligt annars då en utav oss måste underhålla ett varsitt barn och då blir det ingenting gjort.

Om jag vilar nu nån timma så hoppas jag att treon verkar på nåt magiskt vis så att jag iaf känner mig halvmänsklig igen

Maria Ekström

Har du haft någon fästing? Kan vara borrelia

Svar: Jag sa samma sak imorse. Men jag har inte haft nån fästing, vad jag vet. Det lutar lite åt bihåleinflammation kanske? Jobbigt är det iaf!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress